Колеги, пускам тази тема за да стане кристално ясно коя марка(вискозитета е ясен 10w 60) е най - препоръчителна за Туинс Парка.Също и заместител като вискозитет и марка,понеже не всеки има възможност за 10w 60.Нека да кажем и с кои масла никога да не се кара! Веднага започвам с кои никога да не се кара.Арал 10w 40! Вчера си купих от Германия Арал,за 10 минути стана на котешка пикня Алф започна да трака и заби на 110 км/ч повече не искаше.Шел 10w 40 е добър заместител, кльопа го но върви прилично.Също и Мотул 10w 40 никога не слагайте! Скоро сменям маслото, колебая се между селения 10w 60 и кастрол 10w 60.
Известие
Collapse
No announcement yet.
С какви масла да си караме Туинс Парковете
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Мислех върху въпроса за шел 10w 60,като цяло имам наблюдения върху маслата на шел,доста са добри и ако не е от бензиностанция не е скъпо.Специялно в Холандия много се тачи шел.Много официялни представители на известни марки в Холандия,като ауди примерно в техния сервиз ползват само масла на шел,да не мислиш че щи сипи оргиналното в сивата туба.Лично съм разговарял с главния изпълнителен директор на ауди за Холандия,вика оригиналното е по-скъпо,а аз трябва да съм конкуретно способен,важното е маслото да отговаря на изискванията на фабриканта на двигатела.Което е и така и не е баш така.Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 19:43.SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Няма абсолютно никакво значение марката на маслото. От значение са само две неща: дали е оригинално и дали вискозитетът е точния. Омръзна ми да се подценяват определени масла и да се толерират други. Всички масла са еднакви, вече става въпрос за лични предпочитания към някоя марка. Какво му е толкова специалното на ТС мотора, в сравнение с останалите мотори, та чак да не вървял с някои масла? ТС мотора е мотор като всички останали. Всеки много добре знае, че масово се карат туин спаркове, внос от Италия. А както всеки знае жабаря не сменя маслото, а долива (не говоря за смяната по време на гаранцията на колата, след като е закупена). И после в БГ след покупка, смяна на масло и няколко стотин или хиляди километра пробег двигателя започва да се обажда. Това е самата истина - кофти поддръжка от жабарския собственик. Всичко останало са митове и легенди на принципа "една жена ми каза, че..."Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеНяма абсолютно никакво значение марката на маслото. От значение са само две неща: дали е оригинално и дали вискозитетът е точния. Омръзна ми да се подценяват определени масла и да се толерират други. Всички масла са еднакви, вече става въпрос за лични предпочитания към някоя марка. Какво му е толкова специалното на ТС мотора, в сравнение с останалите мотори, та чак да не вървял с някои масла? ТС мотора е мотор като всички останали. Всеки много добре знае, че масово се карат туин спаркове, внос от Италия. А както всеки знае жабаря не сменя маслото, а долива (не говоря за смяната по време на гаранцията на колата, след като е закупена). И после в БГ след покупка, смяна на масло и няколко стотин или хиляди километра пробег двигателя започва да се обажда. Това е самата истина - кофти поддръжка от жабарския собственик. Всичко останало са митове и легенди на принципа "една жена ми каза, че..."Alfa romeo GTVex
Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
Аudi A3 1.8 20V 02"
Comment
-
И после следват размисли, но без страсти - как става така, че кола в разцвета на силите си, само на 145000 км. си не върви? Ами много просто - колата не е на 145000 км. а на 350000 км. и джамбазина е върнал километрите повече от двойно. Малко джамбази връщат и показанието на километрите, което се пази в ECU-то и точно поради тази причина отказват да купувача да я закачи на компютър, просто тогава истината лъсва на момента. И после всеки се чуди и се мае защо Туин Скрап-а му не вървял, а то двигателят е на края на своя ресурс. Тогава каквото и масло да и сипеш е все тая. Всеки изминат километър е подарен.
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеНяма абсолютно никакво значение марката на маслото. От значение са само две неща: дали е оригинално и дали вискозитетът е точния. Омръзна ми да се подценяват определени масла и да се толерират други. Всички масла са еднакви, вече става въпрос за лични предпочитания към някоя марка. Какво му е толкова специалното на ТС мотора, в сравнение с останалите мотори, та чак да не вървял с някои масла? ТС мотора е мотор като всички останали. Всеки много добре знае, че масово се карат туин спаркове, внос от Италия. А както всеки знае жабаря не сменя маслото, а долива (не говоря за смяната по време на гаранцията на колата, след като е закупена). И после в БГ след покупка, смяна на масло и няколко стотин или хиляди километра пробег двигателя започва да се обажда. Това е самата истина - кофти поддръжка от жабарския собственик. Всичко останало са митове и легенди на принципа "една жена ми каза, че..."SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Колега Веско, за трети пореден път наливам Motul Synergy 6100 и нямам абсолютно никакви ядове. Това се нарича Теория на относителността.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеИ после следват размисли, но без страсти - как става така, че кола в разцвета на силите си, само на 145000 км. си не върви? Ами много просто - колата не е на 145000 км. а на 350000 км. и джамбазина е върнал километрите повече от двойно. Малко джамбази връщат и показанието на километрите, което се пази в ECU-то и точно поради тази причина отказват да купувача да я закачи на компютър, просто тогава истината лъсва на момента. И после всеки се чуди и се мае защо Туин Скрап-а му не вървял, а то двигателят е на края на своя ресурс. Тогава каквото и масло да и сипеш е все тая. Всеки изминат километър е подарен.
Баче вкарал сам някоя друга кола в БГ,и ще те светна че километрите на един автомобил нямат особенно значение,виждал сам коли в Германия и Холандия на по 500 000км,от вътре и от вън са като по на 100 000 и върват на пушка,бившата ми А3-ка беше на 360 000 реални 15 годишен дизел толкова тихо му работеше двигатела,че все едно сега излиза от завода.Разхода на нафта беше по каталог.Дойдоха чак от Сандански до Плевен да я купуват.В първото обслужване и бях вкарал 1300 евро,ремъци ролки Континентал на цена от 450 евро директно от фабриката на Континентал.А колата я купих за 1900.Важна е сервизната история на колата,къде е подържана и как.Дали при бай Пешо кварталния факир или от оторизирани сервизи,или най-малкото от грамотни хора.Ако автомобила е добре гледан и не е пържен по светофарите,може да те изкара до 1 000 000км без ядове.
---------- Post added at 21:53 ---------- Previous post was at 21:48 ----------
Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщениеНа мен ще ми е много интересна теорията за маслото и 110те километра в час. Не бях чел толкова фантазии в този форум колкото последните 2 дни.
И каква ми е файдата да те лъжа?Да ти продавам някакво масло ли?Почети малко за масла,че ако почнем да спорим на тази тема ще те нокаутирам като Кличко Пулев.(образно казано)Само ще ти дам жокер че когато едно масло си изгуби смазочните свойства то вече няма смазване между компонентите на двигатела и започва да бие желязо в желязо.При такаво положение има и голям шанс да блокира двигатела,пак ти искаш да върви със 200км/ч.Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 21:00.SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщениеНезнам дали прочете първият ми пост,че така възхвалявания от всички Арал,два пъти му наливам,от Германия и след 10 минути Алф забива муцуна на 110км/ч,и колкото и да не разбираш от коли само по работата на двигатела ще разбереш че нещо си одрискал яко,трака,тресе,със също така хваления Мотул същата история,налея ли му шел си трагва както си трябва.Не робувам на марки,говоря ти с фактология.Това не ти е някоя кочина от сорта на голф или корса,да му наливаш всичко и да нямаш ядове.Много хора казват че си иска Селения,колко е така не мога да твърдя.Специялното в Туинс Парка е че е с 8 свещи,днес ми обявиха цена за орджиналдъ Ngk 30 евро на бройка напрао ми прилоша.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
А някъде бях чел, че Туин Скрап-а имал и бутала, но не съм много сигурен. За клапаните също....
Те и газките имат бутала и клапани,но май-за тебе няма разлика между туинс парк и газка[/QUOTE]
На село в ТКЗС-то модифицираха една ГАЗ-ка, като и добавиха още по една свещ на цилиндър, малко и пипнаха делкото, закачиха някоя и друга жица и познай какво стана? Добивът от декар скочи двойно!!!
Веско, баце, горещо ти препоръчвам един сайт:
http://excellence.bg/bg/courses/bulgarianHennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеКолега Веско, за трети пореден път наливам Motul Synergy 6100 и нямам абсолютно никакви ядове. Това се нарича Теория на относителността.+1
THERE IS NO EASY WAY OUT.SLY IS AWESOME GUY-
http://www.youtube.com/watch?v=MwPb7...eature=related
Comment
Comment